2020.gada WRC sezonas pirmajā posmā Montekarlo rallijā uzvaru izcīnīja Hyundai ekipāža Tjerī Nevils un Nikolā Žilsols, pārspējot vienu no galvenajiem sacīkstes favorītiem – pēdējo 6 gadu Montekarlo rallija uzvarētāju Sebastjenu Ožjē.
Sebastjens Ožjē bija ātrāks par citiem Shakedown un pirmajā ātrumposmā. Uzvaras gadījumā viņš būtu kļuvis par panākumiem bagātāko Montekarlo rallija dalībnieku. Pašreiz abiem Sebastjeniem (Ožjē un Lēbam) ir pa 7 uzvarām Montekalro. Ožjē turklāt, pēc pārejas uz Toyota varēja kļūt par vienīgo braucēju, kurš šajā rallijā spējis uzvarēt ar 5 dažādu ražotāju automobiļiem. Iepriekš viņam tas bija izdevies ar Peugeot, Volkswagen, Ford un Citroën.
Ožjē komandas biedrs Toyota komandā Elvins Evanss finišēja 3.pozīcijā, atpaliekot no francūža tikai 1,7 sekundes. Tikmēr pašreizējais WRC čempions Ots Tanaks neveiksmīgi uzsāka sava titula aizstāvēšanas sezonu – 4.ātrumposmā viņš piedzīvoja iespaidīgu avāriju un no tālākās dalības Montekarlo rallijā izstājās. Neskatoties uz lielo ātrumu un pamatīgajiem automobiļa bojājumiem, pilotam un viņa stūrmanim izdevās izvairīties no traumām.
Lielisku debijas sacīskti WRC kategorijā aizvadīja jaunais talants Kalle Rovanpera, kurš Montekarlo izcīnīja 5.vietu. Somu pilots aiz sevis atstāja titulēto rallija leģendu Sebasjenu Lēbu. Sezonas pirmais rallijs lika noprast, ka galvenā intriga cīņā par titulu risināsies starp Toyota un Hyundai komandu braucējiem. Montekarlo ātrākais no M-Sport Ford pilotiem bija 4.pozīcijā finišējušais Esapeka Lapi. Lai arī M-Sport braucēji neuzvarēja un pat netika uz goda pjedestāla, Ford nometnē bija iemesls lepoties ar saviem sasniegumiem. Esapeka Lapi un Tīmu Suninens sasniedza Ford automobiļiem – finišs punktos 250. jubilejas reizi pēc kārtas! Šis rekords aizsākās tieši Montekarlo rallijā pirms 18 gadiem, kad ar Ford Focus RS WRC automobiļiem rallija leģendas Karloss Sainss un Kolins Makrejs finišēja attiecīgi 3. un 4. pozīcijā.